Jardinière

Weer iets waar ik erg gelukkig van kan worden. Een kinderhand is gauw gevuld, hihi Ik wilde al zo lang een jardinière op zo’n sierlijke voet. Maar ja, twijfel, twijfel... En toen kwam hij voorbij bij Dorothea Beckers op Instagram. Wooooh, dat was hem.... gelijk gereageerd maar ik vond hem te duur, in ieder geval voor mijn portemonnee. Die is behoorlijk leeg geworden nu met de Coronatijd en al dat online shoppen... Ik zit pas sinds september op Instagram en er ging een wereld voor mij open. Wow, wat een mooie spullen allemaal! Wat, maanden kringloopwinkels bezoeken?!  Een druk op de knop en je hebt je ‘schat’ in het winkelmandje liggen. Mooi toch?! Eigenlijk niet.... ik mis de strooptochten, het gevoel van opwinding, wat ga ik vinden, ga ik wel iets vinden. Is het een koopje?  Een kringloopgelukje?  Voor een paar euro kun je bij de kringloop de mooiste dingen vinden. Schatzoeken noem ik het. Kleine prijsjes, groot plezier! Portemonnee blij, ik blij...


Reacties

Populaire posts van deze blog

Christmas…