Lekker fröbelen

Uren kan ik bezig zijn met het veranderen van de inhoud van mijn wandkastje.

Komt er een dingetje bij dan moet het hele kastje natuurlijk weer opnieuw ingericht worden. Met uitzondering van het zilveren hart, van de ketting van mijn moeder, en het zakhorloge van mijn vader. Door hun emotionele waarde hebben zij een speciaal plekje verworven en zullen dan ook nooit plaats maken voor wat anders in de kast.




Aangezien ik een pietje precies ben kan het heel lang duren voordat alles een nieuw plekje heeft gevonden. Ik schuif net zo lang totdat ik tevreden ben met het resultaat.
Het ergste is nog dat wanneer ik het deurtje van het kastje dicht doe, je bijna niets meer van mijn inspanning kunt zien...
Maar goed, een paar leuke uren heb ik in ieder geval weer gehad!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Christmas…