Feathertree

Voordat ik verzot was op brocante, kende ik geen feathertree. Voor mij was het gewoon een echte kerstboom met lampjes. Tenminste voordat ik poezen kreeg...Die vonden het heerlijk om in de boom te klimmen en de mooie breekbare kerstballen uit de boom te tikken. Dat was dus geen optie. Het jaar daarop had ik een echte kerstboom met kerstversieringen die niet konden breken. Ook geen optie. Kerstversiering heel, boom zonder takken. Toen een kunstkerstboom met onbreekbare spullen. Ook geen optie, want die takken moest je met een haak aan de kerstboomstam hangen. Ook geen optie, want toen lagen er hele takken op de grond. Welnu: oplossing gevonden feathertree. De takken zitten vast, het is nep, ze kunnen er niet goed in klimmen en de takken kun je weer recht buigen. Ook de wattenpopjes kunnen niet kapot vallen. En toch word ik elke nacht wakker omdat Teddy het toch nog, ondanks een barricade van kussens, voor elkaar krijgt om met de pootjes de wattenpopjes op de grond te trekken, waardoor ik weer wakker word en ‘s morgens een zielige pluk watten in de boom vind en het popje eronder...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Christmas…