Visitekaartje


Omdat zoveel mensen tegen mij zeiden dat ze mijn huis zo mooi vonden en dat ik daar iets mee moest doen, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en ben er “iets” mee gaan doen. De meeste mensen beginnen dan een blog of instagram op te zetten. Maar ik begin weer eens met het eind, nl het maken van een visitekaartje. Nu was het in dit geval nog wel een beetje te begrijpen omdat afgelopen dinsdag Colinda van Enjoy Brocante is geweest om foto’s te maken van mijn huis en je wilt dan ook wel iets tastbaars meegeven. (waarschijnlijk kom ik pas in februari in het magazine) Een visitekaartje maken klinkt makkelijk, maar voor mij was het abracadabra. Ik heb geen computer alleen een iPhone, wat het geheel er niet makkelijker op maakte. Gelukkig heb ik een dochter die het wel voor elkaar kreeg om op de computer een visitekaartje te maken. Nu nog laten printen en....daar was het dan de geboorte van een echt visitekaartje!!

Vol trots presenteer ik:




De voorkant...

En de achterkant!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Christmas…