Servies Boch Copenhague.

Het kan lang duren voordat je een servies compleet hebt. Zeker wanneer het een nogal prijzig servies is... Zo ben ik al jaren bezig met het verzamelen van onderdelen van het servies van Boch Copenhague. Omdat ik een mooi gedekte tafel wil maken voor de kerstbrunch had ik toch nog enkele onderdelen nodig. Dus maar eens op marktplaats kijken. En ja hoor.

Ik ben altijd gek op beboterde exemplaren zoals mijn nieuwste aanwinsten, een melkkan en een serveerschaal (zie foto) Deze twee waren de helft goedkoper omdat ze vlekjes hebben (beboterd zijn) Nou daar ben ik alleen maar blij mee! Voor de botervloot en het broodbelegschaaltje moest ik wel de volle prijs betalen. Ze zijn namelijk helemaal gaaf. Toch geef ik de voorkeur aan de wat oudere imperfecte stukken. Imperfecte perfectie dus!

Op 5 december wil ik dat er een prachtig versierde kersttafel staat. Dan komt namelijk Margreet, van Liefde voor Brocante, voor het maken van een kerstfotoshoot.

Supertrots ben ik natuurlijk!

Hoe het er allemaal uit gaat zien blijft nog een verrassing. De foto’s zijn pas te zien in het kerstmagazine van 2021. Dus nog even geduld...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Christmas…